Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak já vám rozumím... a zároveň trochu závidím, že jste si dokázala nakoupit, i když za penisy. Za prvé na jazyky nemám hlavu, když po mě chce počítač něco v angličtině, musím volat rodinu, která se diví, proč mi to zase musí překládat, když už to udělali 20x. A za druhé nemám hudební sluch. Rybovu vánoční mši umím celou nazpaměť a i když tady každý rok ZUŠky v okolí hledají dobrovolníky do sboru, mě nikdy nechtěli. Přitom umím zpívat krásně hlasitě :-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno jde, když se chce! ;-)

Jste dobrá, že jste to zvládla! ;-)R^

2 0
možnosti

;-D;-D, no vesele jste platila, a ony čekaly na ten penys.R^;-D

3 0
možnosti
Foto

No jo, hlavně, že platíte, ono je nakonec jedno, čím. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem si v Rakousku kupovala docela slušnou němčinou dálniční známku, tak hezky jsem to řekla a paní u kasy povídá: "Že jste od nás, že? Hnedka jsem to poznala." ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, já jsem zpola hluchej na levé ucho, neovládám ani ten jazyk, co mám v puse a penieesem jsem nikdy neplatil. R^

5 0
možnosti

I49v11a19n81a 86L94a45n30c69e

18. 1. 2023 15:30

Někdy slyším dobře a někdy jsem totálně hluchá:-), tak vám se sluchem uplně rozumím. To jste štˇastný muž, že jste k placení nemusel používat: pínysR^

2 0
možnosti
Foto

Ja som jazyky dá sa povedať zanedbala, aj keď sa dohovorím, ako tak, ale skôr európskymi.Vás obdivujem Ivanka, že Ste sa za velkou mlákou dotázali etablovať .R^R^:-):-)

3 0
možnosti

I16v75a41n71a 28L81a85n40c37e

18. 1. 2023 15:33

Díky, Janka. Myslím si, že jsem toho mohla zvládnout daleko více, kdybych nebyla takový "srágora".;-) Ale už nic nenadělám:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pobavila jste mě, dík. O to víc, že na jazyky jsem úplné dřevo, tedy krom naší mateřštiny, kterou si s láskou užívám. Prý se říká, že když se někdo někam vystěhuje, tak zlomový okamžik nastává ve chvíli, kdy v daném jazyce začne přemýšlet. Je to i Vaše zkušenost?:-)

2 0
možnosti

I19v71a71n43a 93L57a35n81c98e

18. 1. 2023 14:32

Přestěhovala jsem se sem v letech, kdy už jsem byla docela stará na takovou změnu:-). Vnučka, která sem přišla skoro ve třech letech, začala automaticky v angličtině přemýšlet. V tom máte pravdu, pokud nepřemýšlíte v daném jazyce, tak to je stále váš druhý jazyk. Což angličtina u mne asi už navždy zůstane. Největší část života jsem prožila v Čechách, nehledě na to, že čeština byla moje láska. Správný pravopis a vyjadřování, ale to se také pobytem tady změnilo. Tedˇ jsem prostě: schizofrenic, ani v Čechách, ani v USA.:-(

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, s tím hudebním sluchem to souhlasí, i s ostatním, co píšešR^:-) Nemám rád jazyky, při kterých se slova vypouští nepřirozeným kroucením pusou a ani tam není slyšet ER... Francouzština mezi ně také patří... Já, Němec, mám zkrátka nejraději ČEŠTINU!;-D

5 0
možnosti

I22v65a10n69a 23L76a80n53c65e

18. 1. 2023 13:54

To je krásný: Já němec mám nejraději češtinu.;-D To jste mi připomněl, jak jedna zákaznice si kupovala lahev vína a snažila se mi vysvětlit, jak to víno užasně chutná a já jsem ji odpověděla: Víte, já mám ze všech vín nejraději pivo:-)

2 0
možnosti
Foto

J41o47s24e92f 98B86á88r95t42a

18. 1. 2023 13:29

Jezdil jsem pracovně na mezinárodní konference a sešly se tam opravdu zajímavé dialekty angličtiny. Nejvíce jsem rozuměl Japoncům :-). Když jsem účastníkům u piva vyprávěl naše vtipy, tak se řehtali všichni.

2 0
možnosti
Foto

R^VVVPlně Vás chápu, slovní zásobu mám jako hrom, výslovnost jako prase.

Vašek

P.s. V Anglii je to s dialekty ještě horší.

3 0
možnosti

I81v39a88n94a 22L22a26n98c80e

18. 1. 2023 13:12

To máte pravdu, domluvit se asi v Irsku musí být také náročné:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik